Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010 στις 12:33 π.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

Η αγωνιστική χρονιά του 2010 τελείωσε επισήμως χθες 10-11, μετά και το τέλος των διήμερων δοκιμών. Πολλά έχουν γίνει από την ανακοίνωση των μεταγραφών Rossi και Stoner και έχω καιρό να γράφω μέχρι την έναρξη του Πρωταθλήματος του 2011 (20 Μαρτίου για την ώρα).
Ό,τι έχει γίνει και ό,τι πρόκειται να γίνει στις δοκιμές του Φεβρουαρίου πιστεύω πως δεν είναι αρκετό να μας προϊδεάσει για το 2011. Τα όργανα ξεκίνησαν από σήμερα και οι υπερβολές επίσης.
"Θα είναι ο Rossi θύμα και αυτός της Desmosedici; Θα αναγκαστεί να ακολουθήσει τον Melandri στο WSBK για να κυνηγάει το Biaggi;", αυτές είναι οι υπερβολές και δεν τους αξίζει γραμμή παραπάνω. Ο Rossi έκανε την Τρίτη 9-11 την πρώτη του εμφάνιση με την Desmosedici και μπορεί να περίμενα κάπως διαφορετικά τα πράγματα.



Όταν αστειευόταν ο Hayden ότι θα πάρει τον Rossi στις φτερούγες του δεν φανταζόταν ότι μπορεί να τον επαληθεύσουν οι χρόνοι. Ο Γιατρός τελείωσε τις διήμερες δοκιμές όντας 15ος στον πίνακα με τους καλύτερους χρόνους(1,695 δευτερόλεπτα πίσω από τον 1ο) και ο Hayden στην 6η 1,178 δευτερόλεπτα μπροστά του, ενώ δουλευταράς όπως πάντα έγραψε 91(!) γύρους την Τετάρτη (30 ο Lorenzo).
Ο Rossi δεν μπορεί να μιλήσει (τηρώντας τους όρους της αποδέσμευσης του για δοκιμές με την Ducati) μίλησε όμως ο Filippo Preziosi, ο οποίος είπε σε γενικές γραμμές ότι θα ήθελαν να του έχουν δώσει την δυνατότητα να πάει πιο γρήγορα και πως η Desmosedici πρέπει να βελτιωθεί κυρίως σε ότι αφορά το μπροστινό της σύστημα (η Desmosedici άδειασε αρκετές φορές από μπροστινό Stoner και Hayden το 2010). Στο δίλλημα 'big bang' ή 'screamer' μάλλον πήραν απάντηση υπερ του πρώτου, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ποιός είναι ο ρόλος των δοκιμών. Ο Rossi είναι λεπτομερής, ακριβής και μεθοδικός στις παρατηρήσεις του (πάντα εντυπωσιάζει όσους συνεργάζονται για πρώτη φορά μαζί του είτε πρόκειται για motogp,F1 ή WRC). Την πρώτη χρονιά που χρησιμοποίησε λάστιχα της Bridgestone αλλάξανε την κατανομή βάρους της Μ1 σε αυτήν που πίστευαν πως είχε η Desmosedici για να εκμεταλλευτούν καλύτερα τα λάστιχα και αν κρίνω από τον τίτλο που ακολούθησε τα κατάφεραν μια χαρά.
Η Desmosedici έχει καταστρέψει καριέρες (Gibernau, Checa, Melandri ακόμη και τον ίδιο τον Carirossi το 2007 που πήρε ο Stoner το πρωτάθλημα). Ο πεισματάρης και δουλευταράς Hayden το πάλεψε και από το ναδίρ ήταν αν μη τι άλλο εντυπωσιακός φέτος.
Και οι υπόλοιποι; Ο φούρνος με τις Πίτες του Μπεν (Ben'S pies) ήταν 3ος πίσω από τον πρωταθλητή teammate του και ακολούθησαν ο Αφάνας Simoncelli και ο Pedrosa. Ο ταχύτερος όλων ήταν ο Stoner με την RCV του.
Το πρωτάθλημα του 2011 έχει ήδη πάρει φωτιά. Και ο αγωνιστικός προϋπολογισμός της Ducati επίσης.

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers