Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012 στις 9:52 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

In 1965 Mike Hailwood took the 500GP championship on a MV Agusta 500-4, but in 1966 left them for Honda. Agostini was No1 now for MV Agusta. In the first race of the season Redman's Honda was first by miles from Agostini in second. For the second round MV Agusta had enlarged their 350 triple to 420cc. Agostini was second again but he was close. Very close. His bike may had a lower peak power, but it was slimmer, taller and lighter. Later in the season they raised it to 489cc and Agostini toοk the title with 4 wins.
The MV 500-triple took the championships from 1966 to 1972. Great bikes and it is not easy to have one. Even when one is on the market, they don't come cheap. Frenchman Jean-Luc Borgetto took it one step further and built one for himself. He used steel tubes for the frame, aluminium sheet for the tank and the fairing. Where it gets way over impressive, is how he got a 500 triple engine. He started from a Yamaha R6 engine by removing the left cylinder and boring the other three to a total of 495cc!!! Visit his website to find out more about this gorgeous motorcycle.



Το 1965 ο Maike Hailwood πήρε το παγκόσμιο πρωτάθλημα των 500 με μια τετρακύλινδρη MV Agusta, αλλά το 1966 τους άφησε για τη Honda. O Agostini ήταν τώρα ο Νο1 αναβάτης για την MV Agusta. Τον πρώτο αγώνα της χρονιάς τον κέρδισε ο Redman με Honda, με τεράστια διαφορά από τον 2ο Agostini. Για τον 2ο γύρο του πρωταθλήματος η MV είχε μεγαλώσει την τρικύλινδρη μοτοσυκλέτα των 350 κυβικών εκατοστών, στα 420. Ο Agostini ήταν πάλι 2ος, αλλά η διαφορά από τον 1ο ήταν μικρή. Η μοτοσυκλέτα του μπορεί να είχε μικρότερη ιπποδύναμη, αλλά ήταν πιο λεπτή, ψηλότερη και ελαφρύτερη. Αργότερα μέσα στη χρονιά την ανέβασαν στα 489 κυβικά εκατοστά και ο Agostini πήρε τον τίτλο με 4 νίκες.
Η τρικύλινδρη 500άρα MV ήταν πρωταθλήτρια από το 1966 έως και το 1972. Υπέροχες μοτοσυκλέτες που δεν είναι εύκολο να αποκτηθούν. Ακόμη και όταν παρουσιάζεται κάποια προς πώληση, δεν είναι φτηνές. Ο Γάλλος Jean-Luc Borgetto προχώρησε ένα βήμα πιο μακριά και έφτιαξε μια για τον εαυτό του. Χρησιμοποίησε ατσάλινους σωλήνες για το πλαίσιο, φύλλο αλουμινίου για το ρεζερβουάρ και το φαίρινγκ. Εκεί που το πράγμα γίνεται περισσότερο από εντυπωσιακό, είναι το πως βρέθηκε με έναν 500άρη τρικύλινδρο κινητήρα. Ξεκίνησε από ένα κινητήρα της Yamaha για το R6, αφαίρεσε τον αριστερό κύλινδρο και μεγάλωσε τους τρεις που έμειναν στα 495 κυβικά εκατοστά!!! Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του για να μάθετε περισσότερα για αυτή την υπέροχη μοτοσυκλέτα.

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers