Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2012 στις 1:04 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in english follows the video)
Θεωρητικά το Batpod κινείται από δυο κινητήρες, οι οποίοι βρίσκονται στις πλύμνες του εμπρός και του πίσω τροχού. Τα Batpod των κινηματογραφικών πλατό όμως, κινούσαν τα περισσότερα από 300 κιλά τους με τον κινητήρα του Honda CRF250 πιθανότατα, ο οποίος είναι κρυμένος κάτω από την επιφάνεια που στηρίζει το στήθος του Batman. Για να μπορεί να γέρνει και να στρίβει, είχε αφαιρεθεί υλικό από τους ώμους του εμπρός ελαστικού της Hoosier.
Για τις διακοπές του όμως ο ηπερήρωας δεν θα ήθελε κάτι πιο άνετο και ευκολοδήγητο; Με τον κινητήρα ενός παπιού για παράδειγμα, όπως αυτά που θα έβρισκε σε ένα κατάστημα με ενοικιαζόμενα. Ενός FX125 ας πούμε.
Αυτόν τον κινητήρα διάλεξε ο Βιετναμέζος Tung Lam, για να φτιάξει το δικό του Batpod. Δεν είναι μεν πιστό αντίγραφο του πραγματικού , αλλά δεν παύει να είναι εντυπωσιακό και να έχει λεπτομέρειες όπως το περιστρεφόμενο εξάκανο-εξάτμιση. Η έμπνευση μπορεί να προήλθε από τη μεγάλη οθόνη, αλλά αυτός δεν είναι λόγος να περιορίζεται η φαντασία.

>> Δείτε επίσης: 2CVpod



In theory the Batpod is powered by two enginges, one in each wheel hub. In the movie sets though, they used the Honda CRF250 motor - probably- to power their 300+ kilos. This engine is hidden under the surface where Batman rests his chest, while riding. In order to lean and turn the front Hoosier tire was shaved in its shoulders.
Wouldn't the superhero want something more comfortable and easy to live with for his vacation? With a small engine, probably one you would find in a rented motorcycle. A Suzuki FX125 lets say.
This was the engine of choice for Vietnamese Tung Lam, when he built his own Batpod. It might not be an exact replica, but it is still super impressive and has details like the rotating six-barrel exhaust pipe. Inspiration may came from the big screen, but this is not an enough reason to restrict imagination.

>> See also: 2CVpod

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers