Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012 στις 9:40 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in english follows the slideshow video)
To Yamaha RD250 είχε 35 ίππους και στα μάτια των αναβατών (ειδικά των νέων) ήταν πολύ γρήγορο, ενώ το περιέβαλε μια "αγωνιστική" αύρα. Δυστυχώς δεν τα φτιάχνουν πια έτσι και αυτή δεν είναι η άποψη ενός παλιόγκρινιάρη. Τι επιλογές άνω των 125 έχει ένας νέος αναβάτης σήμερα; Σε σπορ μοτοσυκλέτες; Δυο; Θα το πάρω σωστό αν σκεφτήκατε το CBR 250 και το Ninja 250. Σχετίζεται αυτή η έλλειψη επιλογών με τη γήρανση των αναβατών στην Ευρώπη; Πιστεύω πως ναι.
Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η Kawasaki. Για να ακολουθήσεις την φιλοσοφία των λαχανιδών πρέπει να ξεκινήσεις από κάπου, για να φτάσεις μετά στα υψηλά νοήματα του ΖΧ-6 και του ΖΧ-10. Ninja 300, δυο κύλινδροι, 40 ίπποι, ψεκασμός, slipper συμπλέκτης, σπορ εμφάνιση. Η κληρονομιά του ZXR250 ζει λοιπόν; Είναι τυχεροί οι νέοι αναβάτες του 2013, αλλά μάλλον όχι τόσο τυχεροί. Είπαμε δεν τα φτιάχουν πιά όπως παλιά.



The Yamaha RD250 had 35hp and in the rider's eyes (especially the younger's ones) it was a properly fast bike with a racy taste. Unfortunately they do not make them like this any more and this is not an old grumpy's view. What choices above the 125cc has a young rider today? For a sport motorcycle? Two? I will consider the answer correct if you thought of the CBR250 and the Ninja 250. Does this lack of choices has something to do with the fact that every year less young people seem to fancy riding? I guess so.
Enter Kawasaki. In order to follow the lime green philosophy you need a starting point before rising to the levels of ZX-6 and the ZX-10. Ninja 300, two cylinders, 40hp, fuel injection, slipper clutch, racy looks. The ZXR250 legacy is alive then? Well, young riders of 2013 may be lucky, but I supposse not that lucky. I don't like to repeat myself. They do not make them like this any more.

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers