Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011 στις 11:00 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

Το SRX μου ήταν 400 κ.εκ. και είχε ανάρτηση monoshock, αλλά το SRX της φωτογραφίας έχει αυτό που σκόπευα να κάνω στο δικό μου. Όταν ο κινητήρας παρέδωσε το πνεύμα πριν από 8 χρόνια (και 140.000+χλμ) αναρωτιόμουν αν χωράει ο κινητήρας από το ΧΤΖ660 (ή το SZR660). Στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας μου ήταν ήδη "σφιχτά" τα πράγματα και θα έπρεπε να χωρέσει και το σύστημα της υδρόψυξης. Σκόπευα επίσης να χρησιμοποιήσω το ψαλίδι του SZR660, αλλά αν το είχα ακόμη, το πλάνο θα ήταν διαφορετικό. Θα "άνοιγα" τον κύλινδρο να χωρέσω το έμβολο του 660 και θα του φορούσα ζάντες με ακτίνες. Αν και τώρα που το βλέπω υδρόψυκτο κάτι μου κάνει. Καλή δουλειά..

> πηγή φωτογραφίας

SZR 660 engined SRX

My SRX was 400cc and the monoshock one, but the SRX in the photo above has what I was hoping for mine, the water-cooled 660 engine. Eight years ago when its engine seized (with more than 140.000km) I was thinking of fitting a XTZ660 engine, but the aircooled motor was already a tight fit. I was planning to use the SZR660 swingarm, too. If I still had it I would just overbore the cylinder and fit the piston from the 660 engine and get a pair of spoked wheels. That water-cooled fit is a great job in any case, though..

> photograph source

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers