Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011 στις 12:22 π.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in english follows the photo)

Μετά από περίπου 13.000 χιλιόμετρα περιαστικής φρενίτιδας η ώρα να αλλαχτούν τα Pirelli Diablo αρχικής τοποθέτησης είχε περάσει προ πολλού. Τρία ελαστικά με απασχόλησαν ως πιθανές επιλογές. Η πρώτη ήταν τα ίδια ελαστικά, τα Pirelli Diablo, τα οποία μιας και και έχει ξεκινήσει η διάθεση των Diablo Rosso II,μάλλον επίκειται η απόσυρση τους από τον κατάλογο της Pirelli, έχουν όμως πολύ καλή τιμή. Η άλλη πιθανή επιλογή ήταν τα Dunlop Sportsmart για τα οποία έχω διαβάσει τα καλύτερα στο Bike και η τρίτη τα Metzeler Sportec M5.
Διάλεξα τα Μ5 για δυο λόγους, έναν ουσιώδη και έναν ενθουσιώδη. Τα ελαστικά αυτά έχουν μια διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Αντί να έχουν διπλή γόμμα η κατασκευή του σκελετού τους είναι τέτοια που τους επιτρέπει να έχουν πέντε συνολικα ζώνες(τριών ειδών) με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Έτσι στο κέντρο ο σκελετός είναι πιο σφιχτός με αποτέλεσμα καλύτερη σταθερότητα και μικρότερη φθορά, και καθώς προχωράμε προς τους ώμους ο σκελετός γίνεται πιο έυκαμπτος με αποτέλεσμα μεγαλύτερο σημείο επαφής με το οδόστρωμα, άρα καλύτερη πρόσφυση.
Ο άλλος λόγος είναι πως το σχέδιο των εγκοπών είναι το γράμμα π. Το πολλαπλασιάζεις με την διάμετρο του κύκλου και βρίσκεις την περίμετρο του.
Εντυπώσεις; Όχι ακόμη. Τώρα τα έβαλα.



After 13.000km of urban and suburban fun the time to change the OEM Pirelli Diablos had long passed. I decided to make a choice between three rubbers. One was to stick with the Diablos ZR. The Diablo Rosso II are on the market now , so the ZR have a tempting price. The other possible choice was the Dunlop Sportsmart. I read only good things about them on Bike magazine.
But my choice were the Metzeler Sportec M5 for two reasons. One that matters, and one that does not. Well these tires do not follow the dual compound trend. Instead they have five zones of tension for the carcass' belts (three kinds). So the center part of the tire offers stability and reduced wear, and as we move to the shoulders, bigger contact patch and better traction.
The other reason is that the tread pattern is the greek letter π(pi). It is the symbol for the number pi=3,14159.... Multiply by the diameter and the result is the circle's circumreference.
Impressions? None yet, they are brand new.

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers