Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2011 στις 12:46 π.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in english follows the charts)

Ο αγώνας του Μπρνο με μια ματιά. Οι επιλεγμένοι αναβάτες (27:Stoner, 58:Simoncelli, 4:Dovizioso, 46:Rossi, 11:Spies, 1:Lorenzo) παρουσιάζονται σε δυο διαγράμματα. Στο πρώτο με βάση την διαφορά τους από τον ταχύτερο κάθε γύρου, και στο δεύτερο με τη θέση τους στον αγώνα.
Τι μας δείχνουν για τον αγώνα του Μπρνο; Τον καταιγιστικό ρυθμό του Stoner και το κλείσιμο της ψαλίδας ανάμεσα στον Rossi και τους πρώτους. Ειδικά με τις Yamaha ο ρυθμός του ήταν αντίστοιχος. Έπιασαν τόπο λοιπόν οι αλλαγές στη θέση οδήγησης του Valentino και τα «κάποια καινούρια εξαρτήματα» που έφερε η Ducati στον αγώνα; Όχι ακριβώς. Ναι μεν η διαφορά από τους πρώτους σε κάθε γύρο ήταν μικρή (ειδικα σε μια τόσο μεγάλη πίστα), αλλά η μια Yamaha είχε λάθος επιλογή μπροστινού ελαστικού (Lorenzo) και ο αναβάτης της άλλης είχε πιασμένα νεύρα στο χέρι (Spies). Η Δευτέρα ήταν ημέρα δοκιμών για τα χιλιάρια της επόμενης χρονιάς αλλά η Ducati είχε επικεντρωθεί στη συλλογή δεδομένων με μεσο-μακρο πρόθεσμους στόχους βελτίωσης. Περισσότερα αύριο..






(όλα τα στοιχεία ανεπίσημα - all data unofficial)

The charts present the performance of 6 riders (27:Stoner, 58:Simoncelli, 4:Dovizioso, 46:Rossi, 11:Spies, 1:Lorenzo). The first one shows the difference from the fastest time of every lap, and the second shows the position for every lap.
So what do we see in these charts? Again Stoner in no-prisoners tactics and Rossi closing the gap to the front. Lap times-wise he was close to the factory Yamahas. So good news on the new riding position and the “some new parts” that Ducati brought for the race? Yes and no. He was close enough, but Lorenzo’s Yamaha was running a wrong choice on the front tire and Spies’ had a problem with the nerves in his arm.
Monday was a test day for the new 1000s but Ducati chose to work on gathering data in mid-term and long-term plan to improve. More to follow..

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers