Τρίτη 12 Ιουνίου 2012 στις 10:43 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in english follows the video)
Αν σας έχουν διηγηθεί το μύθο του Νάρκισσου, γνωρίζετε τη δύναμη της εικόνας εξαιτίας του τραγικού του τέλους. Ο Νάρκισσος αυτοκτόνησε αφού πρώτα ερωτεύτηκε την αντανάκλαση του στο νερό και στη συνέχεια συνειδητοποίησε πως αυτή ήταν η μοναδική του αγάπη. Κάνουμε πολλά χαζά πράγματα για την εικόνα μας και όχι μόνο μπροστά σε μια όμορφη γυναίκα. Το γράφω αυτό έχοντας κατά νου τη σχέση ανάμεσα στη θέση ενός φωτογράφου σε ένα trackday και στο σημείο στο οποίο μια μοτοσυκλέτα βγαίνει από την πίστα.
Καθώς όμως είμαστε θνητοί, είμαστε ανήμποροι να αποφύγουμε την αλήθεια που κρύβεται σε ένα μύθο. Το ότι είμαστε αναβάτες σημαίνει ότι μας αρέσει ένα βίντεο με λίγη δράση. Κατά προτίμηση ένα βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστούμε. Το να κινηματογραφείς το πέρασμα μιας μοτοσυκλέτας είναι εντυπωσιακό, αλλά πάντα θέλουμε το κάτι παραπάνω. Στο βίντεο που ακολουθεί σκηνοθέτης είναι η αδράνεια. H κάμερα είναι στερεωμένη σε ένα είδος τραμπάλας η οποία έχει τη δυνατότητα να περιστρέφεται γύρω από το κράνος του αναβάτη. Στα άκρα της τραμπάλας είναι είτε μια κάμερα και ένα αντίβαρο, είτε από μια κάμερα. Και αν δεν έχετε τους πόρους να φτιάξετε ένα, υπάρχει η δυνατότητα να το αγοράσετε.

Local Track - Vivid Supermoto Angles from Supermotard Denmark on Vimeo.


If you are familiar with the myth of Narcissus you know the power of image. Narcissus commited suicide because he fell in love with his own reflection. Also knew that this was his only love. We do a lot of dumb things for our image and not only in front of a beautiful woman. I write this having in mind the relation between the position of the photographer in a trackday and the place where a bike exits the track.
Being human we are unable to avoid a truth expressed in a myth, so being riders we love a video with some action. Preferably with ourselves starring. Filming a motorcyle passing by is impressive enough, but we always try for the best. Watch the preceding video to get acquainted with the onboard view, where inertia is the director. Basically the camera rig is a seesaw, which has the ability to rotate around the riders' helmet. There could be a camera in the one end and a weight in the other, or a camera in each end. If you do not have the resources to make one, there is always the choice of buying one.

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers