Κυριακή, 29 Μαΐου 2011 στις 1:07 π.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in English follows the photo)

Η λαιμαργία της αυτού εξοχότητος του για μπαταρίες, μου είναι πλέον γνωστή. Δυο μεγάλα πιστόνια και υψηλή συμπίεση δεν είναι συνταγή για μανιβέλα, ούτε καν για κατηφόρες. Μόλις λοιπόν η δεύτερη μπαταρία άρχισε να παρουσιάζει σημάδια δυσφορίας αποφάσισα να αγοράσω έναν φορτιστή-συντηρητή. Με τιμή 65 ευρώ και το εντυπωσιακό όνομα (Landport) Power Commander 900 οι προσδοκίες ήταν υψηλές. Και η αλήθεια είναι ότι χρειάστηκε λιγότερη ώρα να φορτίσει τη μπαταρία από όση χρειάστηκα εγώ για να την αφαιρέσω.
Ας πάρουμε όμως τα πραγματα με τη σειρά. Ως πιστός του δόγματος R.T.F.M. (Read The F@<%ing Manual), μελέτησα, συγκέντρωσα τα εργαλεία που θα χρειαζόμουν και υγρα πανάκια. Βλέπεις η μπαταρία είναι στην καρίνα, η οποία ήταν στη διαδρομή του λαδιού για το έδαφος.
Φαντάσου λοιπόν την έκπληξη μου όταν μετά από τόση σχολαστικότητα η μπαταρία έμεινε στη θέση της, παρά το ότι είχα αποστηθίσει τις οδηγίες. Αιτία ήταν ένα επιπλέον δεματικό που είχε προσθέσει ο μάστορας στην πλεξούδα όταν άλλαξε τη μπαταρία. Ήταν δε μαύρο όπως και τα ΟΕΜ δεματικά της πλεξούδας. Μερακλής.
Από εκεί ανέλαβε το Power Commander 900, και μετά από 45 λεπτά έδειχνε ότι την είχε φορτίσει. Μου φάνηκε περίεργο, μέτρησα βολτάζ και φαινόταν εντάξει (αν και μάλλον θα έπρεπε να είναι συνδεδεμένη και να λειτουργεί ο κινητήρας για να είναι αξιόπιστη η μέτρηση).
Την σύνδεσα, πρόσθεσα ένα επιπλέον δεματικό καλωδίων και ήμουν έτοιμος. Εχουν περάσει δυο βδομάδες και η μπαταρία φαίνεται ΟΚ.



His royalty is well known to have an appetite for batteries. Two duke-sized pistons and high compression is not a recipe for kick-starters, not even for downhill start. So as soon as the second battery started showing its weakness I decided to buy a battery tender. 65 euros seemed a reasonable price for a device with the impressive name (Landport) Power Commander 900. Its performance was impressive, too, as it needed less time to charge the battery, than I needed to remove it.
But first things first. I strongly believe in the R.T.F.M. (Read The F@<%ing Manual) when I have to deal with any device. So I studied my lesson, I gathered the required tools and some wet napkins. You see the battery is in the lower cowl, so it was covered in oil.
Imagine my surprise when being so thorough was not enough to remove the battery. The cause of this was an extra zip-tie that my mechanic put when he changed the battery. It was also black and very OEM-looking. It took me some time to notice but it is good to know that he is paying attention even in little things like that.
From there after it was the Power Commander 900’s turn to be in .. charge, and after 45 minutes its indicator showed that the battery was fully charged. I was expecting it to take more time, so I took some readings with the multimeter and decided to remount it on the bike. Added the extra zip-tie, too. It has been two weeks know and everything seems OK.

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers