Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011 στις 10:54 π.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(english text follows the photo)

Οι σταγόνες της ντροπής

Δεν ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα ότι είχε στάξει λάδι από την αυτού εξοχότητα του, και αυτός ήταν ο ένας λόγος που δεν ανησύχησα. Ο άλλος ήταν η βεβαιότητα μου για τον εντοπισμό του σημείου της διαρροής. Ο κινητήρας είχε “δουλευτεί”, υπήρχαν ίχνη λαδιού στο αριστερό καπάκι του, θεώρησα ότι η διαρροή προήλθε από το σωληνάκι που επιστρέφει τις αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι.
Μια Τρίτη απόγευμα λοιπόν -είμαι παραδοσιακός τύπος και η παράδοση λέει Κάθε Τρίτη Μάστορα, άντε και Τετάρτη- και ενώ έχω πάει να αλλάξω λάδια -κάθε 5000χλμ, παραδοσιακά συχνότερα από το προβλεπόμενο- λέω στο μάστορα για τη διαρροή. Αυτός φεύγει για λίγο και εμφανίζεται με ένα φακό στο ένα χέρι και ένα κλειδί στο άλλο (όχι γαλλικό). Υπαίτιος της διαρροής ήταν ο OIL-PRESSURE SWITCH LC8 (Ρ/Ν: 60038091100), ο οποίος βρίσκεται στην κεφαλή του μπροστινού κυλίνδρου. Στο σημείο εκείνο είναι σφιχτά τα πράγματα, γιαυτό και ο φακός. Σήμαινε επίσης ότι θα έπαιρνα τη μοτοσυκλέτα μου την επόμενη ημέρα. Και Τετάρτη στο Μάστορα λοιπόν. Έτσι, πήρα το κλειδί από το άλλο χέρι, ανέβηκα στο -τζιτζί- παπί που ευγενικά μου παραχώρησε ο μάστορας και στη διαδρομή για το σπίτι είχα την ευκαιρία να εκτιμήσω την ποιότητα κύλισης της Κοντέσας . Συγκριτικά τζιπί και βάλε, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Στο επόμενο επεισόδιο: Προσέχουμε για να έχουμε και φορτίζουμε για να μη μείνουμε..

Stereotypes: Oil Drops and KTM

It was not the first time noticing oil drops on the garage floor below his excellence and this was one reason it did not worry me. The second reason was my certainty about the leak origin. Before parking the bike I had a proper “go” on it and there were oil traces on the left engine casing, so I assumed they came from the hose returning the oil vapor to the airbox.
Motorcycle humor has it that (in the hellenic language) KTM stands for Every Tuesday to Mechanic, so a Tuesday afternoon I went to the shop for an oil change -every 5000km, sooner than the manual's instructions- and have the leak checked. The mechanic listens and instead of replying he leaves and returns holding a torch and a key. My SD was leaking from the OIL-PRESSURE SWITCH LC8 (Ρ/Ν: 60038091100), which rests in the front cylinder's head. You can see much around there so that was the torch about. The key was about riding a moped home as I would get my bike the following day. It could be worse though, like picking it up on Thursday ..

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers