Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013 στις 11:53 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

In 1955 the GP500 motorcycle championship went to Gilera, in 1956 it was MV Agusta's time and in 1957 Gilera's, again. These years the italian four cylinder bikes raced against an italian competitor with two times their cylinders, the Moto Guzzi V8, the Otto.
The bike was fast in a straight line, but tire and brakes' technology could not follow. Also the engine proved to be complex and difficult to maintain. A V-8 of that displacement was more of a clockwork than a motorcycle engine.

>> Additional info: Bikeexif , Wikipedia



To 1955 το πρωτάθλημα των πεντακοσίων κυβικών πήγε στη Gilera, το 1956 ήταν η ώρα της MV Agusta και το 1957 της Gilera, πάλι. Αυτές τις χρονιές οι ιταλικές τετρακύλινδρες αγωνίστηκαν ενάντια σε μια ιταλική μοτοσυκλέτα με τους διπλάσιους κυλίνδρους, τη Guzzi V8, την Otto.
Η μοτοσυκλέτα ήταν γρήγορη στην ευθεία, αλλά η τεχνολογία της εποχής σε λάστιχα και φρένα δεν μπορούσε να ακολουθήσει. Επίσης ο κινητήρας αποδείχτηκε περίπλοκος και δύσκολος στη συντήρηση. Ένας V-8 των πεντακοσίων κυβικών είχε περισσότερη σχέση με την ωρολογοποιία, παρά με τη μηχανολογία.

>> Περισσότερες πληροφορίες: Bikeexif , Wikipedia

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers