Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011 στις 11:16 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in english follows the video)

Οι Βέσπες πούλησαν σε τόσο μεγάλους αριθμούς γιατί ήταν ένα φθηνό και αξιόπιστο μεταφορικό μέσα που πρόσφερε κάποια στοιχειώδη προστασία από τα στοιχεία της φύσης. Όταν εμφανίστηκε στην αγορά το φθηνό αυτοκίνητο η αγορά της μοτοσυκλέτας δέχθηκε μεγάλο πλήγμα. H Βέσπα όμως 65 χρόνια μετά την παρουσίαση της εξακολουθεί να κατασκευάζεται και να εξελίσσεται. Και ως ρετρό είναι και ένα σύμβολο του design. Τι παραπάνω μπορεί κανείς να θελήσει; Την εξελιξη του σήμερα με τις καμπύλες του 1950. Αν έχετε λοιπόν μια Vespa ΡΧ (ή LML Star) η Retrovesp και η VivoScooters κατασκευάζουν GS body kit τα οποία κάνουν ακριβώς αυτό. Φουσκώνουν τις καμπύλες τους.



Vespa sold in such big numbers because it was a cheap and reliable means of transport offering some kind of weather protection, too. When cheap cars entered the market it was a big hit for motorcycle sales. But the Vespa is a design that keeps evolving and selling 65 years after its introduction. Having vintage status and authenticity it became a design symbol, too. What else could an owner ask for? The modern evolution with the 50s looks. If you own a Vespa PX (or an LML Star) Retrovesp and VivoScooters manufacture GS body kits which do exactly this. They pump the curves.

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers