Κυριακή 14 Ιουλίου 2013 στις 5:48 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

I really like the Sport Classic Ducatis, so I take the chance to have a look whenever I meet one. The other day I spotted a red one waiting to join the avenue towards the same direction with me. As it passed by I managed to notice differencies in the frame and the exhausts. So when I stopped next to it in a traffic light, I asked the rider "Is this a Monster ?". As the light turned green I managed to hear "No,.....2". An ST2?
While browsing today I found photos of this bike and the story behind it. It also has a ST4 sibling and maybe you could have one for yourself.

>> ST2 to 944SC: caferacers.gr
>> ST4S to Cafe Racer: caferacers.gr
>> Builder: ducatitifoso.blogspot.gr or ducatitifoso@hotmail.com



Η σειρά Sport Classic της Ducati μου αρέσει πάρα πολύ, έτσι κάθε φορά που συναντώ κάποιο το παρατηρώ έστω για λίγο. Τις προάλλες συνάντησα ένα κόκκινο, καθώς περίμενε να στρίψει στη Μαραθώνος, στην ίδια κατευθύνση με εμένα. Μόλις με προσπέρασε παρατήρησα διαφορές στο πλαίσιο και τις εξατμίσεις και όταν σταμάτησα δίπλα του σε ένα κόκκινο φανάρι, ρώτησα τον αναβάτη: "Monster είναι αυτό;". Ενώ το φανάρι γινόταν πράσινο κατάφερα να ακούσω "Όχι,...2". ST2;;!
Κατά τη σημερινή περιήγηση στον ιστό βρήκα φωτογραφίες αυτής της μοτοσυκλέτας και την ιστορία της. Έχει επίσης ένα ST4 αδελφάκι και μπορείτε να αποκτήσετε και εσείς ένα.

>> Από ST2 σε 944SC: caferacers.gr
>> Από ST4S σε Cafe Racer: caferacers.gr
>> Κατασκευαστής: ducatitifoso.blogspot.gr or ducatitifoso@hotmail.com

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers