Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012 στις 8:55 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in english follows the photo)

Τα φτιαγμένα παπιά, με νίκελα η χωρίς, είναι δημοφιλή στην Ελλάδα. Ίσως όχι όσο παλαιότερα, όμως έχω καιρό να περάσω έξω από τεχνικό λύκειο. Αυτό το C90 του 1977 είναι πραγματικά το κάτι άλλο και μου κάνει εντύπωση που δεν έχω δει κάτι τόσο "φτιαγμένο" στους δικούς μας δρόμους. Εντάξει η απουσία πίσω ανάρτησης δεν είναι κάτι που θα το άντεχε εύκολα η μέση, αλλά εννοώ ότι, ενώ έχω δει πολλά παπιά φτιαγμένα με μεράκι και τεχνική, δεν έχω συναντήσει κάτι που να τραβάει τόσο πολύ το μάτι.

>> πηγή AUTHENTIC MOTOR SERVICE διαμέσου Chalopy



Modifying Honda's Cub is quite popular here in Hellas, but the focus is on the engine and the paintjobs. I have seen some thoroughly prepared Cubs in that way but here is an inspiration for chassis jobs, too. Sublime.

>> source AUTHENTIC MOTOR SERVICE via Chalopy

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers