Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011 στις 11:50 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in english follows the photos)

Τι γίνεται όταν θέλεις μια μοτοσυκλέτα που είναι σχεδόν αδύνατο να αποκτηθεί; Φτιάχνεις μια ή τη ζητάς από κάποιον άλλον που ξέρει πως να το κάνει.
40 Ducati Supermono κατασκευάστηκαν το 1993 και άλλα 27 το 1995, συνεπώς ένα αποκατεστημένο (δεν μου πάει να γράψω αναπαλαιωμένο) εκτιμάται σε εξαψήφιο ποσό (ευρώ). O Alistair Wager λοιπόν κατασκευάζει τα δικά του με βάση τον κινητήρα της 999R και χρειάζεται περίπου τρεις μήνες για αυτό. Επίσης βγάζουν πινακίδα.
Για κάτι επίσης αποκλειστικό αλλά ακριβότερο και (ίσως) πιο ποθητό, τη λύση δίνει ο Mark Upham. Είναι ένας Βρεττανός ο οποίο κατέχει τα δικαιώματα του ονόματος Brough και τις κατασκευάζει στην Αυστρία. Η νέα Brough Superior ονομάζεται SS101 και είναι βασισμένη στην Alpine Grand Sport του 1927 (αυτή της φωτογραφίας είναι του 1926)

>> πηγές φωτογραφιών: Ducati , Brough Superior

Ducati Supermono testastretta



What do you do when you want a bike almost impossible to have? You build one or you ask someone who knows-how, to do it.
40 Ducati Supermonos were build in 1993 and another 27 in 1995, so a restored one comes in six digit -euros- numbers. Alistair Wager builds them around the 999R engine in about three months time, and they are street legal, too.
If you want something in the exclusive range, too, but more expensine and -maybe- more desirable, Mark Upham has the solution. He is a British who owns the Brough Superior trademark and builds them in Austria. The new Brough Superior is called the SS101 and is based on the Alpine Grand Sport of 1927 (the one in the picture was build in 1926)

>> photograph sources: Ducati , Brough Superior

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers