Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011 στις 10:42 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in English follows the video)

Έμαθα την ανάβαση του Pikes Peak από ένα φιλμάκι του 1990 (Climb Dance) στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Ari Vatanen και το Peugeot 405 του, ενάντια στον απύθμενο γκρεμό και τη δύσπνοια οδηγού και κινητήρα που προκαλεί το υψόμετρο. Βλέπεις η ανάβαση ξεκινάει λίγο πάνω από τα 2800 μέτρα και συνεχίζει να ανεβαίνει για περίπου άλλα 1500 μέτρα, καλύπτοντας απόσταση 20 χιλιομέτρων, μοιρασμένων σε 156 στροφές. Στον τερματισμό ο κινητήρας έχει 40% λιγότερη ιπποδύναμη από ότι στην εκκίνηση!
Η αίγλη του αγώνα συντηρήθηκε στη συνέχεια με αμέτρητες «διπλές» κόντρες με τη βοήθεια του Gran Turismo 2, αλλά παρά την στο μεταξύ διάδοση του διαδικτύου, μόλις το 2009 (visordown τεύχος Οκτωβρίου 2009) έμαθα ότι στο βουνό αγωνίζονταν και μοτοσυκλέτες! Όπως και το γεγονός ότι μεγάλο μέρος της διαδρομής έχει πλέον ασφαλτοστρωθεί.
Για 2η συνεχή χρονιά μια Ducati Multistrada κερδίζει τον (δίτροχο) αγώνα..



I learned about the Pikes Peak Hillclimb watching an award winning short film of 1990, called “Climb Dance”. In the film Ari Vatanen and his Peugeot 405 are fighting against time, a bottomless cliff and the lack of oxygen due to the high altitude. You see the race starts at about 2800m (9300ft) and continues to climb for about another 1500m (4500ft). In the meantime it covers about 20km (12miles) spread over 156 bends. In the finishing line the engines produce 40% less horsepower than the start!
Racing the course in the split-screen mode of Gran Turismo 2 kept feeding the admiration for the hillclimb, but despite the growth of the internet, it wasn’t until 2009 that I learned that motorcycles were racing in the mountain, too! (visordown magazine, Oct.2009). It was then I read that tarmac was covering a big part of the course.
So, for a second consecutive time a Ducati Multistrada wins the (motorcycle) race..

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers