Τρίτη, 12 Απριλίου 2011 στις 11:58 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

(text in english follows the video)

O Hayden χαρούμενος με το 1000άρι


Αν και δεν είναι και τόσο βέβαιο ότι η GP12 είναι χιλιάρα. Λίγο πάνω από 900κυβικά είναι η χρυσή τομή είναι παλιότερη δήλωση της Ducati. Χρυσή τομή με τι; Υποθέτω με τους παράγοντες που επηρρεάζονται και επηρρεάζουν την κατανάλωση του καυσίμου. Ας μην ξεχνάμε ότι τα ντεπόζιτα θα εξακολουθούν να χωρούν 21 λίτρα.
Σε κάθε περίπτωση και στον Hayden άρεσε ο μεγαλύτερος κινητήρας (συμπλήρωσε 61 γύρους) όπως άλλωστε και στον Rossi. Και γιατί να μην τους αρέσει; Αυτοί οι δυο είναι οι μόνοι παγκόσμιοι πρωταθλητές της εποχής των 990 (2002-2006).
Πότε θα δούμε τα γιαπωνέζικα χιλιάρια; Άγνωστο για την ώρα , όπως άγνωστο είναι και αν επηρρεάζουν τα τραγικά γεγονότα στην Ιαπωνία. (Η Honda ανακοίνωσε τη μείωση της παραγωγής αυτοκινήτων στην Αγγλία στο μισό εξαιτίας έλλειψης εξαρτημάτων από την Ιαπωνία).



Hayden liked the new 1000, even though it is not certain that it is that big. Previous Ducati statements said that the optimum was a bit up on the 900cc. Optimum compared to what? I guess with the factors relating with the fuel consumption since the tank size remains 21lt.
In any case Hayden (61 laps) and Rossi liked the bigger engine. Why wouldn't they? Those two are the only world champions of the 990 era (2002-2006).
When are we going to see the japanese 1000s? No answer yet, but if it relates logistically (Honda made an announcement on its car production), or in any other waυ, with the tragic events in Japan, it could take a whille.

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers