Τρίτη 11 Μαΐου 2010 στις 4:11 μ.μ. Αναρτήθηκε από Spyridontas 0 Comments

Η φημολογία υπήρχε από το Νοέμβριο όταν μετά από 11 χρόνια ο Λίβιο Σούππο άφησε τη Ντουκάτι για το HRC. Ενισχύθηκε από την παρουσία του πατέρα -και μάνατζερ- του Στόνερ στον αγώνα της Χερέθ. Σήμερα όμως η ιταλική ιστοσελίδα sportmediaset δημοσίευσε την υπογραφή συμβολαίου μεταξύ Στόνερ και Χόντα.
Η απόφαση αυτή αναμένεται να δημιουργήσει ένα ντόμινο μεταγραφών δεδομένης και της κατάστασης στο στρατόπεδο της Γιαμάχα. Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά αφού στο τέλος του 2010 λήγουν τα συμβόλαια των αναβατών των εργοστασιακών ομάδων της Γιαμάχα, της Ντουκάτι και της Χόντα(Ο Ντοβιτσιόζο έχει υπογράψει για το 2010 με προαίρεση για το 2011).
Έτσι το πιθανότερο είναι η Χόντα να "τρέχει" με Στόνερ και Ντοβιτσιόζο το 2011, η Ντουκάτι θα έχει τουλάχιστον μια θέση κενή (ο Χέυντεν είναι δουλευταράς και έχει βρει το ρυθμό του , συν ότι προκαλεί το ενδιαφέρον της αμερικάνικης αγοράς), και στη Γιαμάχα....
Αν αληθεύουν οι φήμες μιλάμε για κατάσταση Χαϊλάντερ, όπου τελικά θα μείνει μόνο ένας. Ο Λορένθο δήλωσε πως αυτός θέλει να μείνει και θέλει να μείνει και ο Ρόσσι. Ο οποίος απαντώντας στο "ένας Ιταλός σε ιταλική μοτοσυκλέτα" είπε πως η Γιαμάχα έχει ιταλική ψυχή, αρχηγείο στη Μόντσα και πολλούς Ιταλούς στην ομάδα.
Οπότε η κατάσταση συνεχίζει από εκεί που την αφήσαμε πέρισυ. Αν και προβλέπεται περισσότερο ενδιαφέρουσα φέτος. Αφού όπως και το 2006 είναι μια χρονιά "αποφάσεων" για τον Ρόσσι. Και το 2006 πρωταθλητής στέφθηκε ο Χέυντεν. Το 2006 είχε μια σειρά ατυχιών και το δίλλημα "F1 ή motogp?" , φέτος έχει να αντιμετωπίσει έναν αντίπαλο που φαίνεται να έχει πάρει το μάθημα του, και στους δυο αγώνες που έχουν γίνει ήρθε με φόρα από τις πίσω θέσεις στους τελευταίους γύρους.
Μετέφερε ένα Audi S6 τον Μπέρτζις στο εργοστάσιο της Ντουκάτι τον Σεπτέμβριο του 2009; Ήταν συνάντηση για την αγωνιστική περίοδο του 2010; Ήταν μια φήμη εξαιτίας του κλίματος στη Γιαμάχα; Η μετάγραφή πάντως στη Γιαμάχα για το 2004 υπογράφηκε μετά τον αγώνα στην Ιαπωνία τον Οκτώβριο του 2003. Θα έχουμε ανακοινώσεις στον αγώνα του Μουτζέλο ή οι εξελίξεις θα είναι τόσο ραγδαίες που θα ξέρουμε ήδη τα μελλούμενα; Θα κρατήσει η Γιαμάχα ίσες αποστάσεις όταν θα ξέρει πως μόνο ο ένας θα συνεχίσει μαζί της το 2011;
Ο Ρόσσι πάντως φαίνετα πιστός στο "πέτρα που κυλάει δεν πιάνει χόρτα". Κάθε δυο χρόνια είναι περίοδος αποφάσεων για την καριέρα του: 2 χρόνια στα 125, 2 χρόνια στα 250, 2 χρόνια στα 500, 2 χρόνια με την RC211V, μετά από 2 χρόνια με την Μ1 των 990κ.εκ. αποφάσισε ότι δεν θα αφήσει τους 2 τροχούς, δυο χρόνια μετά άλλαξε από τα λάστιχα της Μισλέν σε αυτά της Μπριτζστόουν. Και έχουν περάσει δυο χρόνια από τότε....
Μεταπηδώντας στην Ντουκάτι θα είναι σίγουρα πιο έυκολες οι βόλτες με την Φερράρι F1:ίδιο χρώμα, ίδιος βασικός χορηγός. Ένας τραυματισμός (όπως του Μάσσα πέρισυ) ή η δυνατότητα για τρίτο αυτοκίνητο θα του επέτρεπαν ακόμη και αγωνιστική παρουσία στην Φόρμουλα 1!
Και ο Πεντρόζα; ...... χμμμμμμμμμμ ...... αυτό απαιτεί μια νέα θεωρία συνομωσίας!!!

0 Responses so far.

Δημοσίευση σχολίου

    Followers