(text in English follows the photo)
Η λαιμαργία της αυτού εξοχότητος του για μπαταρίες, μου είναι πλέον γνωστή. Δυο μεγάλα πιστόνια και υψηλή συμπίεση δεν είναι συνταγή για μανιβέλα, ούτε καν για κατηφόρες. Μόλις λοιπόν η δεύτερη μπαταρία άρχισε να παρουσιάζει σημάδια δυσφορίας αποφάσισα να αγοράσω έναν φορτιστή-συντηρητή. Με τιμή 65 ευρώ και το εντυπωσιακό όνομα (Landport) Power Commander 900 οι προσδοκίες ήταν υψηλές. Και η αλήθεια είναι ότι χρειάστηκε λιγότερη ώρα να φορτίσει τη μπαταρία από όση χρειάστηκα εγώ για να την αφαιρέσω.
Ας πάρουμε όμως τα πραγματα με τη σειρά. Ως πιστός του δόγματος R.T.F.M. (Read The F@<%ing Manual), μελέτησα, συγκέντρωσα τα εργαλεία που θα χρειαζόμουν και υγρα πανάκια. Βλέπεις η μπαταρία είναι στην καρίνα, η οποία ήταν στη διαδρομή του λαδιού για το έδαφος.
Φαντάσου λοιπόν την έκπληξη μου όταν μετά από τόση σχολαστικότητα η μπαταρία έμεινε στη θέση της, παρά το ότι είχα αποστηθίσει τις οδηγίες. Αιτία ήταν ένα επιπλέον δεματικό που είχε προσθέσει ο μάστορας στην πλεξούδα όταν άλλαξε τη μπαταρία. Ήταν δε μαύρο όπως και τα ΟΕΜ δεματικά της πλεξούδας. Μερακλής.
Από εκεί ανέλαβε το Power Commander 900, και μετά από 45 λεπτά έδειχνε ότι την είχε φορτίσει. Μου φάνηκε περίεργο, μέτρησα βολτάζ και φαινόταν εντάξει (αν και μάλλον θα έπρεπε να είναι συνδεδεμένη και να λειτουργεί ο κινητήρας για να είναι αξιόπιστη η μέτρηση).
Την σύνδεσα, πρόσθεσα ένα επιπλέον δεματικό καλωδίων και ήμουν έτοιμος. Εχουν περάσει δυο βδομάδες και η μπαταρία φαίνεται ΟΚ.
His royalty is well known to have an appetite for batteries. Two duke-sized pistons and high compression is not a recipe for kick-starters, not even for downhill start. So as soon as the second battery started showing its weakness I decided to buy a battery tender. 65 euros seemed a reasonable price for a device with the impressive name (Landport) Power Commander 900. Its performance was impressive, too, as it needed less time to charge the battery, than I needed to remove it.
But first things first. I strongly believe in the R.T.F.M. (Read The F@<%ing Manual) when I have to deal with any device. So I studied my lesson, I gathered the required tools and some wet napkins. You see the battery is in the lower cowl, so it was covered in oil.
Imagine my surprise when being so thorough was not enough to remove the battery. The cause of this was an extra zip-tie that my mechanic put when he changed the battery. It was also black and very OEM-looking. It took me some time to notice but it is good to know that he is paying attention even in little things like that.
From there after it was the Power Commander 900’s turn to be in .. charge, and after 45 minutes its indicator showed that the battery was fully charged. I was expecting it to take more time, so I took some readings with the multimeter and decided to remount it on the bike. Added the extra zip-tie, too. It has been two weeks know and everything seems OK.
(text in english follows the photo)
Δυο φίλοι ξεκινούν με δυο ΚΤΜ από την Ελλάδα να διασχίσουν τη Σαχάρα. Ταξίδι 9000χλμ. (!) , και στο blog τους δεν θα βρείτε μόνο την ιστορία του ταξιδιού, αλλά και την τεράστια προετοιμασία που απαιτήθηκε. Η συνέχεια στο: West Sahara Project
Two friends on their KTMs head to cross the Sahara desert. It is a 9000km(!) trip, and in their blog you will find the desert story, along with the story of getting ready for it. Sweet. More: West Sahara Project
(Text in english follows the photo)
Δεν μπορείς να κυκλοφορείς με την εξάτμιση στο πλάι όταν όλοι σου οι φίλοι τις έχουν κάτω από την ουρά. Ακόμη και όταν η μοτοσυκλέτα σου κατασκευάστηκε σε εποχή που μπορούσες.
Και γράφω μπορούσες γιατί η Fireblade της φωτογραφίας είναι συνομήλικη της Ducati 916, της μοτοσυκλέτας που έκανε θέμα τις εξατμίσεις κάτω από την ουρά (Τις είχαμε δει ξανά σε μοτοσυκλέτες όπως η NR750 και το RD500 παλαιότερα, για παράδειγμα). Με τους τέσσερις αυλούς της MV Agusta F4 όμως, το θέμα "εξάτμιση στην ουρά" πέρασε από το εικονικό επίπεδο της 916 σε ένα ζενίθ -σχεδόν- ιερότητας του σχεδιασμού. Και μετά τις είδαμε παντού, από το VFR800 και το Fazer600, ως τα πάμπολλα κιτ που τις ανέβαζαν στην ουρά.
Η έλευση της κατηγορίας motogp έδωσε ξανά τη χαμένη δόξα στις εξατμίσεις στο πλάι, φέρνοντας τες όμως πάλι κάτω από κάπου, τον κινητήρα αυτή τη φορά. Η συγκέντρωση των μαζών (εξατμίσεις στο πλάι) ήταν πια σημαντικότερη από τα αεροδυναμικά οφέλη (εξατμίσεις στην ουρά). Να θυμίσω εδώ ένα ωραίο κιτ της Arrow για την CBR1000RR που άφηνε ένα τελικό στην ουρά και πρόσθετε ένα στο πλάι, στα πρότυπα της RC211V.
Και τέλος να πω ότι και ο Αυγοδάρτης των Πόλεων, το Super Duke, στην ουρά τις έχει. Αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με την παράδοση. Ανέκαθεν τα χωμεατερά εκεί τις είχαν :)
You cannot afford to not have them when all your friends have underseat pipes (even if they are OEM on their bikes). Even if your bike was manufactured in an era you could. And I write could because the Fireblade in the picture was build around the same time as the Ducati 916 (It was not the first time though. We had seen them on the NR750 and even earlier on the RD500 to name a few). But with the four pipes of the MV Agusta F4 the design of the "underseat pipes" passed from the iconic level of the 916 to something closer to sacred. And then we saw them everywhere, from the VFR800 and the Fazer600 to the numerous mods for -almost- every sport bike.
But when the motogp arrived in 2002 they kind of restored the fame of the "on the side pipes". They were now under the motor though. You see centralised masses (on the side) were now more important than the aerodynamics (underseat). There was a beautiful Arrow kit for the CBR100RR, keeping the underseat pipe and adding one on the side, too, much like the RC211V.
Doesn't the Urban Growlerilla, the Super Duke that is, have underseat pipes? Of course it does, but it is a matter of the off-road tradition. :)
You can never complain about the thrill when the races are held in Monza..
WSBK - Race 1
(Not your usuall suspect, not in this series if you prefer)
SSP
(Those Yamahas are good..)
WSBK - Race 2
(..they are good here, too)
(text in english follows the video)
O Hayden χαρούμενος με το 1000άρι
Αν και δεν είναι και τόσο βέβαιο ότι η GP12 είναι χιλιάρα. Λίγο πάνω από 900κυβικά είναι η χρυσή τομή είναι παλιότερη δήλωση της Ducati. Χρυσή τομή με τι; Υποθέτω με τους παράγοντες που επηρρεάζονται και επηρρεάζουν την κατανάλωση του καυσίμου. Ας μην ξεχνάμε ότι τα ντεπόζιτα θα εξακολουθούν να χωρούν 21 λίτρα.
Σε κάθε περίπτωση και στον Hayden άρεσε ο μεγαλύτερος κινητήρας (συμπλήρωσε 61 γύρους) όπως άλλωστε και στον Rossi. Και γιατί να μην τους αρέσει; Αυτοί οι δυο είναι οι μόνοι παγκόσμιοι πρωταθλητές της εποχής των 990 (2002-2006).
Πότε θα δούμε τα γιαπωνέζικα χιλιάρια; Άγνωστο για την ώρα , όπως άγνωστο είναι και αν επηρρεάζουν τα τραγικά γεγονότα στην Ιαπωνία. (Η Honda ανακοίνωσε τη μείωση της παραγωγής αυτοκινήτων στην Αγγλία στο μισό εξαιτίας έλλειψης εξαρτημάτων από την Ιαπωνία).
Hayden liked the new 1000, even though it is not certain that it is that big. Previous Ducati statements said that the optimum was a bit up on the 900cc. Optimum compared to what? I guess with the factors relating with the fuel consumption since the tank size remains 21lt.
In any case Hayden (61 laps) and Rossi liked the bigger engine. Why wouldn't they? Those two are the only world champions of the 990 era (2002-2006).
When are we going to see the japanese 1000s? No answer yet, but if it relates logistically (Honda made an announcement on its car production), or in any other waυ, with the tragic events in Japan, it could take a whille.
(text in english follows the photo)
Η τελευταία βόλτα με τη Ζόρικη
Μου άρεσε πολύ αυτό το μηχανάκι. Μου άρεσε που σε έβαζε να κάθεσαι στη στάση "φόρεσα το μπουφάν μαζί με την κρεμάστρα", μου άρεσαν οι μικρές της φασαρίες που συνόδευαν κάθε της λειτουργία, μου άρεσε γιατί έκανα ένα σωρό πράγματα μαζί της. Στην τελευταία μας βόλτα την πήγα να δούμε την ανάβαση Ριτσώνας τη χρονιά εκείνη που τη "σκούπισαν" κάτι τζαπόνια με Nissan Sylvia σε σχηματισμό.
I really loved this bike. I loved it because it made you sit as you had the jacket on with the hanger, because it had a loud buzz for every function, but mostly because I did so much on it. On our last weekend ride she took me to the Ritsona Hillclimb, the year a japanese drift team was smoothing the road surface on Nissan Sylvias