Passing by this place in Tucson Arizona, you would notice this graveyard for military airplanes. Robbie Maddison saw a freestyle ΜΧ arena.
Περνώντας από το συγκεκριμένο μέρος στην Αριζόνα (ΗΠΑ), θα προσέχατε αυτό το νεκροταφείο στρατιωτικών αεροσκαφών. Ο Robbie Maddison είδε μια αρένα για freestyle μότοκρος.
One thing to do when you care for the environment is to recycle. Re-using is even better. And when you re-use a not-that-much-admired motorcycle in making a beautiful cafe racer, you are in a win in the power of three situation. And this is exactly what Ryca Motors helps you to do. They sell a kit which gives you the opportunity to transform a Suzuki S40 (or Savage in some markets) cruiser to a lighter cafe racer, or a scrambler, or a tracker, or a bobber. Watch the video for more information on the Ryca cafe racer or visit bikerMetric for a different take on a Savage cafe racer (pictured last in this post).
I really like the idea of building a cafe racer for everyday use, based on a bike you can buy cheaply, after choosing from a significant number of available -used- motorcycles. The Savage is still being produced by Suzuki, but with the greek market in mind, a Yamaha XT600 or even a Virago 250, is closer to this spirit. Assuming that you will use your everyday cafe racer in a rate that it will save you a set of tires for your superbike in a year, you can cover the road tax and the insurance expenses for it. Of course there is still the cost of buying and building it, but sometimes you just want an extra bike.
Μια πράξη φροντίδας προς το περιβάλλον είναι η ανακύκλωση. Αν μπορείς να βρεις τρόπο να ξαναχρησιμοποιήσεις κάτι, είναι ακόμη σημαντικότερο. Και όταν ξαναχρησιμοποιείς μια όχι-και-τόσο-παινεμένη μοτοσυκλέτα, μετατρέποντας τη σε cafe racer, είσαι σε μια κατάσταση win εις την τρίτη. Αυτή την ευκαιρία σου δίνει η Ryca Motors, πουλώντας ένα κιτ μετατροπής της Suzuki S40 (Savage στην Ελλάδα) σε ένα ελαφρωμένο cafe racer, ή scrambler, ή tracker, ή bobber. Περισσότερες πληροφορίες περιέχονται στο βίντεο, ενώ για μια διαφορετική προοπτική στο θέμα "Από το Savage στο cafe racer"(τελευταία φωτογραφία), επισκεφθείτε το ιστολόγιο bikerMetric.
Η ιδέα ενός cafe racer φτιαγμένου για καθημερινή χρήση είναι εξαιρετική, αν μπορείς να βρεις μια μοτοσυκλέτα φτηνή, ψάχνοντας ανάμεσα σε έναν σημαντικό αριθμό διαθέσιμων μικρών αγγελιών. Το Savage παράγεται ακόμη από τη Suzuki, αλλά για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς ένα Yamaha XT600, ή ακόμη και ένα Virago 250, είναι πλησιέστερα σε αυτό το πνεύμα. Υποθέτωντας ότι χρησιμοποιώντας το cafe racer με ένα ρυθμό που θα σας γλιτώσει από ένα σετ ελαστικών για το superbike σας σε ένα έτος, μπορείτε να καλύψετε την ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας του. Μένει ακόμη το κόστος για την αγορά και τη μετατροπή του, αλλά μερικές φορές απλώς χρειάζεσαι μια επιπλέον μοτοσυκλέτα.
"I'm never going to do this again [...] why ride a motorcycle when I can get hurt skating?"
This may not be exact quote of the opening statement in the following documentary, but it is its spirit. When skating and motorcycling have so much in common -form of expression, lean to turn, customizing, safety gear- why risk extra by doing both?
The documentary is about a group of skaters crossing Vietnam north to south, in search of places to skate. Normally a camper van would be the vehicle of choice for such a tour, but they chose to ride instead. The Top Gear trio also rode in their tour in Vietnam in 2008, but they went south to north and their film looks flashy, where the skating one feels real.
Either way the scenery is stunning and keeping up with the local traffic is an adventure itself. Enjoy the film and decide for yourselves if Jerry is going to do this again.
via: asphalt and rubber
Skateboarder Magazine - 'The Killing Season' from Patrik Wallner on Vimeo.
"Δεν πρόκειται να το ξανακάνω [...] γιατί να καβαλήσω μοτοσυκλέτα όταν μπορώ να χτυπήσω με το πατίνι;"
Δεν είναι αυτολεξεί απόσπασμα από το ξεκίνημα του ανωτέρω ντοκυμαντέρ, αλλά αυτό είναι το νόημα. Όταν οι μοτοσυκλέτες και τα πατίνια έχουν τόσα κοινά -μέσα έκφρασης, γέρνουν για να στρίψουν, customising, εξοπλισμός ασφαλείας- γιατί να διακινδυνέψεις περισσότερο κάνοντας και τα δυο;
Το ντοκυμαντέρ αναφέρεται στο ταξίδι μιας παρέας που διασχίζει το Βιετνάμ από βορρρά προς νότο, ψάχνοντας για μέρη που μπορεί κάποιος να κάνει πατίνι. Ένα βανάκι θα ήταν η προφανής επιλογή για ένα τέτοιο ταξίδι, αλλά αυτοί προτίμησαν να το κάνουν καβαλώντας μοτοσυκλέτες. Η τριανδρία του Top Gear επίσης καβάλησε μοτοσυκλέτες στο ταξίδι τους στο Βιετνάμ το 2008, αλλά αυτοί πήγαν από το νότο στο βορρά και η εκπομπή τους ήταν κάπως φανταχτερή, ενώ αυτή των skater φαίνεται πιο κοντά στην πραγματικότητα.
Σε κάθε περίπτωση τα τοπίο είναι μαγευτικό και η κίνηση ανάμεσα στην τοπική κυκλοφορία είναι μια περιπέτεια από μόνη της. Παρακολουθείστε το φιλμ και αποφανθείτε αν ο Τζέρυ θα το δοκιμάσει ξανά.
διαμέσου: asphalt and rubber
The Monkey legacy lives on. Its decendant is here, the Honda MSX 125 (MSX = Mini Street X-treme 125), baring a fuel injected engine, 12 inch wheels and USD forks. You think its cute? Imagine when the customizing begins. But, I think it already has..
>> more photos of customized MSXs: MSXThai.com
H κληρονομιά του Monkey ζει. Ο απόγονός του, το MSX 125 (MSX = Mini Street X-treme 125, είναι εδώ με τον ψεκαστό κινητήρα του, τους τροχούς των 12 ιντσών και το αντεστραμμένο πηρούνι. Αν το βρίσκετε χαριτωμένο, φανταστείτε να αρχίσουν να τα "φτιάχνουν" κιόλας. Αλλά νομίζω πως ήδη ξεκίνησαν..
>> περισσότερες φωτογραφίες από φτιαγμένα MSX: MSXThai.com
This bike was built twenty years ago. It may hold the first place in my heart because it is associated with my early youth, or because it is still an innovative concept, a fresh way to see motorcycle design. You wouldn't dare to paint a bike purple and pink if it weren't really special.
Αυτή η μοτοσυκλέτα φτιάχτηκε πριν από είκοσι χρόνια. Έχει την πρώτη θέση στην καρδιά μου, είτε γιατί είναι το όνειρο της εφηβείας μου, είτε γιατί ακόμη και σήμερα αποτελεί καινοτόμο τρόπο σκέψης, μια φρέσκια άποψη στον τρόπο που σχεδιάζονται οι μοτοσυκλέτες. Δεν θα τολμούσες να βάψεις μια μοτοσυκλέτα λιλά και ροζ αν δεν ήταν πραγματικά ξεχωριστή.