In my mind the most powerful motorcycles are the GP500 ones. Eventhough there are production motorcycles making more hp, their raw power and their legend status, keeps them on the top spot of my list.
I guess that if you wanted to build a powerful two-stroke scooter you would aim for something smaller than 500cc. A 350cc, V4 engine lets say. Team Cristofolini Racing did exactly that in 2007. They based their creation in the Malaguti F12 and fitted a V4 engine with aluminium -CNC milled- crankcase, making 112hp! I suppose that this is one way to deliver the pizzas warm.
>> pictures source (EICMA 2010): Pedstop Group (Flickr)
Στο νου μου οι πιο δυνατές μοτοσυκλέτες είναι οι 500άρες από τα gp. Αν και πλέον υπάρχουν μοτοσυκλέτες παραγωγής με περισσότερους ίππους, η ωμή τους δύναμη και ο μύθος που τις περιβάλει τις κρατούν στην κορυφή της λίστας μου.
Υποψιάζομαι πως αν κάποιος ήθελε να φτιάξει ένα πολύ δυνατό δίχρονο σκούτερ, θα περιοριζόταν σε κάτι λιγότερο από 500 κυβικά εκατοστά. Ας πούμε σε 350 κυβικά εκατοστά. Η Team Cristofolini Racing έκανε ακριβώς αυτό το 2007. Βάσισαν τη δημιουργία τους στο Malaguti F12, στο οποίο τοποθέτησαν έναν V4 κινητήρα 112 ίππων, του οποίο το μπλοκ σχηματίστηκε από ένα κομμάτι αλουμινίου σε CNC. Είναι ένας ακόμη τρόπος να παραδίδεις τις πίτσες ζεστές!
>> πηγή φωτογραφιών (EICMA 2010): Pedstop Group (Flickr)
0 Responses so far.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοσίευση σχολίου