(text in english follows the charts)
H επιλογή των αναβατών διαφέρει λίγο αυτή τη φορά (27:Stoner, 26:Pedrosa, 11:Spies, 1:Lorenzo, 69:Hayden, 46:Rossi), όπως και το σκεπτικό του πρώτου διαγράμματος. Η βάση του είναι ο ταχύτερος χρόνος κάθε γύρου και είναι νομίζω διαφωτιστικότερο.
Τι μας μένει από αυτό τον αγώνα; Το συνεχές σφυροκόπημα του Stoner στους αντιπάλους του από τον 18ο γύρο και μετά, το επετειακό βάψιμο της Μ1 που δεν είναι το κατάλληλο εικαστικό για τις πίτες του Μπεν (Ben'S Pies) και ο κοινός ρυθμός των δυο Ducati που κάνει το δίλημμα GP11 ή GP11.1 να μοιάζει αστείο. Κριμα. (Όλα τα στοιχεία ανεπίσημα.)
The chosen riders are different this time (27:Stoner, 26:Pedrosa, 11:Spies, 1:Lorenzo, 69:Hayden, 46:Rossi), as the idea of the first chart. The base line is the fastest time for every lap, and combining it with the second chart, showing the position on every lap, I believe provides a more clear aspect on the race.
So what will I remenber from this race? Stoner hammering his opponenets from lap 18 to the finish line, the fact that the M1 anniversary paint scheme is not the appropriate design for the Ben'S pies, and the matching rythm of the factory Desmosedicis cancels the dilemma GP11 or GP11.1. It's a shame. (All data unofficial).
(text in english follows the charts)
Σε λίγες ώρες ξεκινάει ο αγώνας της Laguna Seca, αλλά μόλις σήμερα είχα το χρόνο να φτιάξω δυο διαγράμματα, τα οποία δείχνουν την εξέλιξη του αγώνα της προηγούμενης Κυριακής, o οποίος έγινε στην ανατολική Γερμανία. Στο πρώτο φαίνεται ο ρυθμός των επιλεγμένων αναβατών (27:Stoner, 11:Spies, 58:Simoncelli, 35:Crutchlow, 46:Rossi) σε σχέση με το ρυθμό του Pedrosa, ο οποίος έκανε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (τον 20ό). Στο δεύτερο φαίνονται οι θέσεις των επιλεγμένων αναβατών σε κάθε γύρο. (Όλα τα στοιχεία είναι ανεπίσημα).
In a few hours the Laguna Seca Race starts, but since just today I had the time I didi two charts showing what happened in the race of the previous Sunday, which took place in east germany. The first chart shows the rythm of the chosen riders (27:Stoner, 11:Spies, 58:Simoncelli, 35:Crutchlow, 46:Rossi, compared with Pedrosa's, who had the fastest lap of the race (the 20th). In the second chart the position per lap for the sme riders is shown. (All data unofficial).
Είναι έτσι κι αλλιώς χαριτωμένο, αλλά δεν θα άρεσε περισσότερο με μια νότα "μέλλοντος"; Βάζω τα εισαγωγικά γιατί έχουν περάσει 22 χρόνια από τότε που ο Franco Sbarro παρουσίασε στο Σαλόνι της Γενεύης τα πρωτότυπα του, τα οποία είχαν τροχούς χωρίς πλήμνες. Πού καλή δουλειά σε κάθε περίπτωση
> Bloguidon (με περισσότερες φωτογραφίες)
A Solex moped is cute anyway, but wouldn't it look better with a taste of "future"? Well, sort of future,because 22 years passed since Franco Sbarro introduced his hubbless prototypes in the Geneva Motorshow. Great craftmanship on that.
> Bloguidon (more photos)
Παραδοσιακά στο Mugello ο Valentino Rossi φοράει ένα κράνος βαμμένο ειδικά για τον αγώνα αυτό. Το φετινό θέμα είναι ένας τεράστιος βολβός ματιού, ίσως ένα μήνυμα ότι βλέπει την κατάσταση..
Η φωτογραφία είναι από την επίσημη ιστοσελίδα του motogp και ειδικά σε αυτή τη σελίδα θα βρείτε άλλη μια φωτογραφία του κράνους αλλά και τη στιγμή που ένας λαγός κλείνει το δρόμο στο Nicky Hayden!
Every year Valentino Rossi wears a specially designed helmet for his home race. This year a giant eyeball is the theme. Maybe it is a message that he does see what is going on..
You can find the photo in the official motogp webpage, along with another helmet shot and the moment when a hare blocks Nicky Hayden's way!
(text in english follows the photo)
Οι φωτογραφίες της νέας μοτοσυκλέτας παρουσιάστηκαν σήμερα στην σε αυτή αφιερωμένη ιστοσελίδα, ενώ τα τεχνικά της χαρακτηριστικά (στο περίπου) ανακοινώθηκαν προχθές: 100ίπποι και 100 Nm ροπής για 175(στεγνά) κιλά. Μυρίζομαι αστικές και περιαστικές συγκινήσεις εδώ!
Αισθητικά η ουρά μου αρέσει αλλά το μπροστινό μέρος θέλει συνήθεια. Είναι "κάπως" αυτό το περίεργα πλατύ ρεζερβουάρ και το φτυάρι-μπροστινό φτερό θα ήταν πιο χρήσιμο σε ένα χωματερό μηχανάκι. Από τη λιτή ουρά λοίπουν(;) τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη και αυτό το μπροστινό φτερό μια χαρά κάνει για βάση πινακίδας.
You can find the photos of the new bike in the Nuda dedicated website , and the technical data (sort of), too: 100hp and 100Nm of torque for 175(dry) kg. I am guessing lots of urban and suburban fun here!
Design-wise tha tail section is minimal and looks great, but the front part is the kind that you have to wait as it grows on you. I mean look at that strangely wide tank and the shovel doubling as a front fender. It would be more useful for an off-road model. The tail may look great but it lacks pillion footpegs (no big deal here) and that front fender would make a great number plate hanger.