(text in english follows the video)
O Hayden χαρούμενος με το 1000άρι
Αν και δεν είναι και τόσο βέβαιο ότι η GP12 είναι χιλιάρα. Λίγο πάνω από 900κυβικά είναι η χρυσή τομή είναι παλιότερη δήλωση της Ducati. Χρυσή τομή με τι; Υποθέτω με τους παράγοντες που επηρρεάζονται και επηρρεάζουν την κατανάλωση του καυσίμου. Ας μην ξεχνάμε ότι τα ντεπόζιτα θα εξακολουθούν να χωρούν 21 λίτρα.
Σε κάθε περίπτωση και στον Hayden άρεσε ο μεγαλύτερος κινητήρας (συμπλήρωσε 61 γύρους) όπως άλλωστε και στον Rossi. Και γιατί να μην τους αρέσει; Αυτοί οι δυο είναι οι μόνοι παγκόσμιοι πρωταθλητές της εποχής των 990 (2002-2006).
Πότε θα δούμε τα γιαπωνέζικα χιλιάρια; Άγνωστο για την ώρα , όπως άγνωστο είναι και αν επηρρεάζουν τα τραγικά γεγονότα στην Ιαπωνία. (Η Honda ανακοίνωσε τη μείωση της παραγωγής αυτοκινήτων στην Αγγλία στο μισό εξαιτίας έλλειψης εξαρτημάτων από την Ιαπωνία).
Hayden liked the new 1000, even though it is not certain that it is that big. Previous Ducati statements said that the optimum was a bit up on the 900cc. Optimum compared to what? I guess with the factors relating with the fuel consumption since the tank size remains 21lt.
In any case Hayden (61 laps) and Rossi liked the bigger engine. Why wouldn't they? Those two are the only world champions of the 990 era (2002-2006).
When are we going to see the japanese 1000s? No answer yet, but if it relates logistically (Honda made an announcement on its car production), or in any other waυ, with the tragic events in Japan, it could take a whille.
(text in english follows the photo)
Η τελευταία βόλτα με τη Ζόρικη
Μου άρεσε πολύ αυτό το μηχανάκι. Μου άρεσε που σε έβαζε να κάθεσαι στη στάση "φόρεσα το μπουφάν μαζί με την κρεμάστρα", μου άρεσαν οι μικρές της φασαρίες που συνόδευαν κάθε της λειτουργία, μου άρεσε γιατί έκανα ένα σωρό πράγματα μαζί της. Στην τελευταία μας βόλτα την πήγα να δούμε την ανάβαση Ριτσώνας τη χρονιά εκείνη που τη "σκούπισαν" κάτι τζαπόνια με Nissan Sylvia σε σχηματισμό.
I really loved this bike. I loved it because it made you sit as you had the jacket on with the hanger, because it had a loud buzz for every function, but mostly because I did so much on it. On our last weekend ride she took me to the Ritsona Hillclimb, the year a japanese drift team was smoothing the road surface on Nissan Sylvias
(english text follows the video)
Χερέθ, ένας χρόνος μετά..
Παρασκευή 8-4-2011, 11:00 ο Valentino Rossi παίρνει μια πρώτη γεύση (50 γύροι συνολικά) από την επόμενη γενιά μοτοσυκλετών motogp δοκιμάζοντας τη "χιλιάρα" (ή καλύτερα εως 1000) αγωνιστική του μοτοσυκλέτα για το 2012. Τη βρήκε πιο ευχάριστη και διασκεδαστική, και "μπορείς να κάνεις ωραίες πλαγιολισθήσεις". Περισσότερα αύριο που θα τη δοκιμάσει και ο Nicky Hayden
Jerez, one year later
Friday, 8 Apr. 2011, 11:00 , Valentino Rossi gets a firts taste of the motogp generation to come riding for 50 laps the Desmosedici GP12. He found it to be more enjoyable and fun to ride and "you can do some nice powerslides". More about the new bike tomorrow, when Nicky Hayden will get to ride it, too.
(text in english follows the photo)
Τα γεγονότα από μέσα
Γενικά δεν είμαι φίλος του ρεύματος του free press και οι ενδοιασμοί μου σχετίζονται με την ελευθερία του τύπου. Υπάρχει όμως ένα ηλεκτρονικό περιοδικό το οποίο ασχολείται αποκλειστικά με τους αγώνες, από ανθρώπους που τους παρακολουθούν από κοντά, αρθρογραφούν και σε άλλα έντυπα και έχουν παγκόσμια φήμη. To περιοδικό ονομάζεται GP week, είναι εβδομαδιαίο (κάθε Δευτέρα της αγωνιστικής χρονιάς)και στην ιστοσελίδα του μπορούμε να το διαβάσουμε είτε σε real view είτε να το κατεβάσουμε σε αρχείο pdf. Μειονέκτημα; Από το χώρο των μοτοσυκλετών καλύπτει μόνο τα gp..
Generally I am not a big fun of free press and my doubts have to do with the freedom of the press. Other than that there is a web-magazine covering exclusively motorsport racing, by journalists following closely the races, journalists writing for other magazines too, and well-known globally. This magazine is the GPweek. As you can guess it is weekly (every Monday of the racing year) and you can either read it in real view format or download it in pdf. Any minuses? Well concerning motorcycle racing it only covers the gp..
Η λέξη ετυμολογικά προέρχεται από τη γαλλική λέξη motocyclette, αρα λαμβάνοντας υπόψη ότι η ορθογραφία των ξένων λέξεων είναι η απλούστερη όταν προσαρμόζονται στην ελληνική, το σωστό είναι "μοτοσικλέτα".
Πόση απλοποίηση μπορεί όμως να δεχτεί κάποιος αν λάβει υπόψη του την ετυμολογία της γαλλικής λέξης; Η λέξη motocyclette είναι σύνθετη και το δεύτερο συνθετικό της -cyclette προέρχεται με τη σειρά του από την ελληνική λέξη κύκλος. Όπως γράφουμε λοιπόν δίκυκλο, γράφουμε και μοτοσυκλέτα.
(Για περισσσότερη αναζήτηση και προβληματισμό μπορείτε να ξεκινήσετε από εδώ)
(english text follows the photo)
Οι σταγόνες της ντροπής
Δεν ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα ότι είχε στάξει λάδι από την αυτού εξοχότητα του, και αυτός ήταν ο ένας λόγος που δεν ανησύχησα. Ο άλλος ήταν η βεβαιότητα μου για τον εντοπισμό του σημείου της διαρροής. Ο κινητήρας είχε “δουλευτεί”, υπήρχαν ίχνη λαδιού στο αριστερό καπάκι του, θεώρησα ότι η διαρροή προήλθε από το σωληνάκι που επιστρέφει τις αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι.
Μια Τρίτη απόγευμα λοιπόν -είμαι παραδοσιακός τύπος και η παράδοση λέει Κάθε Τρίτη Μάστορα, άντε και Τετάρτη- και ενώ έχω πάει να αλλάξω λάδια -κάθε 5000χλμ, παραδοσιακά συχνότερα από το προβλεπόμενο- λέω στο μάστορα για τη διαρροή. Αυτός φεύγει για λίγο και εμφανίζεται με ένα φακό στο ένα χέρι και ένα κλειδί στο άλλο (όχι γαλλικό). Υπαίτιος της διαρροής ήταν ο OIL-PRESSURE SWITCH LC8 (Ρ/Ν: 60038091100), ο οποίος βρίσκεται στην κεφαλή του μπροστινού κυλίνδρου. Στο σημείο εκείνο είναι σφιχτά τα πράγματα, γιαυτό και ο φακός. Σήμαινε επίσης ότι θα έπαιρνα τη μοτοσυκλέτα μου την επόμενη ημέρα. Και Τετάρτη στο Μάστορα λοιπόν. Έτσι, πήρα το κλειδί από το άλλο χέρι, ανέβηκα στο -τζιτζί- παπί που ευγενικά μου παραχώρησε ο μάστορας και στη διαδρομή για το σπίτι είχα την ευκαιρία να εκτιμήσω την ποιότητα κύλισης της Κοντέσας . Συγκριτικά τζιπί και βάλε, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Στο επόμενο επεισόδιο: Προσέχουμε για να έχουμε και φορτίζουμε για να μη μείνουμε..
It was not the first time noticing oil drops on the garage floor below his excellence and this was one reason it did not worry me. The second reason was my certainty about the leak origin. Before parking the bike I had a proper “go” on it and there were oil traces on the left engine casing, so I assumed they came from the hose returning the oil vapor to the airbox.
Motorcycle humor has it that (in the hellenic language) KTM stands for Every Tuesday to Mechanic, so a Tuesday afternoon I went to the shop for an oil change -every 5000km, sooner than the manual's instructions- and have the leak checked. The mechanic listens and instead of replying he leaves and returns holding a torch and a key. My SD was leaking from the OIL-PRESSURE SWITCH LC8 (Ρ/Ν: 60038091100), which rests in the front cylinder's head. You can see much around there so that was the torch about. The key was about riding a moped home as I would get my bike the following day. It could be worse though, like picking it up on Thursday ..